نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در ایجاد آرامش روانی برای جامعه و ایجاد ترس در دل مجرمان نقش مهمی دارد.

 نیروی انتظامی آرامش و امنیت را در جامعه دارد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی  نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت : سلامتی و امنیت از مواردی است که به فرموده پیامبر اسلام (ص) ۲ نعمت مجهول هستند و امنیت و آرامشی که امروزه  مردم با تمام شئون زندگی می کنند حاصل تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است.

او ادامه داد : نیروی انتظامی در ایجاد آرامش روانی برای جامعه و ایجاد ترس در دل مجرمان نقش مهمی دارد و فعالیت این نیرو از نظر زحمت و تلاش با هیچ کار و کسبی در کشور قابل مقایسه نیست.

 نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:  در انجام همه این کار‌ها و نقش آفرینی در جامعه اگر غیر از خدا و اولیای خدا مد  نظر باشد هیچ ارزشی ندارد بلکه باید  انجام همه کار‌ها باید انگیزه خدایی باشد  که این امتیاز برای نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور ما وجود دارد و این نیرو‌ها در اجرای فرامین و رهنمود‌های حجت امام زمان (عج) تلاش می‌کنند.

آیت الله علم الهدی افزود : در طول تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس و در عرصه‌های سیاسی، نیرو‌های مسلح ما ریزش نداشته و هیچ یک از آنان در خط دشمن قرار نگرفته اند.
 
پیام //ا.ز
 

نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.